תוכנית שיווק

תוכנית שיווק שנתית ל- 2016

סדנה לכתיבת תוכנית שנתית

תאריך: 29/12/2015 9:30-12:30 

מיקום: כפר החורש, בביתי באוירה נעימה וחמימה : )

מחיר: 120 ש"ח למשתתף. 

 

להרשמה עכשיו לחצ/י כאן:

 

נצא מהסדנה עם הבנה ברורה של מהם המהלכים השיווקים והמכירתיים שנבצע ב- 2016

על מנת להגיע ליעדי המכירות שקבענו לעצמינו.

 

המטרה היא- שלא תתחיל את 2016 בשום פנים ואופן-

בלי הבנה ברורה של -לאן אני נוסע.....

ואיך אני מגיע לשם.....

ממש כמו- וויז waze לעסק.

 

להיתראות בסדנה,

 

אלה פרסבורגר


 

לרציניים בלבד.....

ולמקצוענים.....

תהליך בניית האסטרטגיה השיווקית של העסק התיירותי כולל פגישות 1:1 בהם נגבש את האסטרטגיה. 

אסטרטגיה היא נכס!

למי שמעוניין להיות אוטודידאקט ולעשות את זה בעצמו : )

מצורפים כאן ראשי הפרקים של הסעיפים

שכדאי לבחון בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.

 

 

שלב א'- אבחון: 

הכרות ולמידה של העסק התיירותי דרך חווית המבקר הפרטי והמוסדי.

שלב זה כולל- תצפות על פעילויות לשוק המוסדי, תצפות ובדיקת הפעילות באתר כלקוח פרטי (משפחה/זוג), העברת דו"ח על התצפית, קבלת כל המידע על הפעילות השיווקית והמכירתית שנעשתה עד תחילת העבודה עם UP. 

 

 

שלב ב'- בניית תוכנית שיווקית:

 

תוכנית השיווק כוללת הסתכלות מבחוץ ומבפנים על העסק התיירותי. במהלך מס' פגישות נתייחס בכובד ראש אל כלל מרכבי תוכנית השיווק ונבנה יחד את האסטרטגיה השיווקית של העסק.

 

ככל שהאסטרטגיה תהיה חדה וייחודית ובעלת ערך אמיתי ללקוח כך סיכויינו להצליח יעלו!

 

לא תמיד מוצאים ייחוד, לא תמיד מוצאים בידול, אבל עם חשיבה מאומצת ויצירתית ניתן לבנות יתרון תחרותי- ייחודיות שמאפיינת בצורה הטובה ביותר את האופי האמיתי של העסק התיירותי.

 

התהליך כולל: 

 

הגדרת חזון- לאן נשאף להגיע, מטרת העל של החברה לטווח הארוך.

 

הגדרת צורך ויעוד- על איזה צורך רגשי/שייכותי/חוויתי/הרפתני/וכו'....של הלקוחות שלנו אנו עונים, או מספקים. 

 

הגדרת ערכים-האמונות שבהן אנו מאמינים ועל פיהן אנחנו פועלים.

 

ניתוח שוק- בדיקת המתחרים בענף, כולל- מהי הצעת המכר שלהם, מהו התמחור שלהם,מהי עוצמת התחרות. שלב זה כולל שירות של לקוח סמוי דרכו נבין ביתר שאת מהו היתרון התחרותי שלנו.

 

ניתוח SWOT-

W חולשות של העסק

חוזקות של העסק

 

 

 

 

 

 

 

 

T איומים בענף

O הזדמנויות בענף

 

 

 

 

 

הגדרת יעדים כמותיים ואיכותיים- המטרות האיכותיות ימקדו את עבודתנו במהלך השנה על מספר דגשים בעבודת השיווק. היעדים הכמותיים נכתבים לאור פעילות העבר. היעדים הנם מדידים ומחולקים ליעדי הכנסות מפעילות קהל פרטי והכנסות מפעילות קבוצות- שוק מוסדי.  

 

האסטרטגיה השיווקית- ארבעת ה- P:

 

אסטרטגיית מוצר PRODUCT

 

מהו המוצר התיירותי שלנו לשוק המוסדי ולפלחים השונים שבתוכו (ימי כיף, שוק חינוכי, גמלאים, תיירות נכנסת- חינוכית, צליינים ומשפחות) ומהו המוצר התיירותי שלנו לשוק הפרטי.

לאחר גיבוש המוצר נערוך פיילוט ואחריו ימי צילומים, נבנה בנק תמונות, נעדכן את התוכן החדש באתר הבית של העסק ובאתרים שבהם התיירן מפרסם.

 

אסטרטגיית מחיר  PRICE

 

ההחלטה על תמחור המוצר ביחס למוצרים מתחרים, לשוק ולביקוש פרטי/מוסדי וכמובן לעלויות הקבועות והמשתנות. 

 

אסטרטגיית קידום  PROMOTION

 

קידום מכירות של העסק התיירותי דרך תקשורת שיווקית- הדרך ליידע את קהל לקוחותינו במוצרים שלנו.

 

פרסום-העברת המסר השיווקי שלנו דרך רכישת מדיה במקומות שבהם נמצאים הלקוחות שלנו.

 

יח"צ- כתבות וידיעות שיפורסמו במדיה על ידי העברתם לעיתונאים על ידי משרד היח"צ שאיתו אנו עובדים.

 

אירועי קד"מ-  קריאטיב לאירועים שמטרתם שיווקית, למשל- פתיחה חגיגית של פעילות לקראת עונה מסויימת או מוצר חדש.

 

קידום מכירות- מבצעים שכוחם מעולה לטווח קצר. 

 

כדי לקבל תוצאות משמעותיות צריך להפתעתכם..... לטפל בכל הערוצים במקביל!

 

לדוגמא- כדי לקדם פעילות חדשה לשוק המוסדי- עלינו לנקוט גם במכירה אישית מול השוק המוסדי, גם בפרסום באתרים רלוונטים,תכנון והפקת אירוע קד"מ ביום חשיפה למנהלות משאבי אנוש או סוכנים ומפיקים. מורכב??? כן- אבל כך מגיעים לתוצאות!

 

אסטרטגיית הפצה/מקום PLACE

 

ערוצי השיווק שמטרתם היא להעביר את המוצרים התיירותיים שלנו אל נקודות המכירה. 

קידום מכירות- זיווג בין רצון ושאיפותיו של הלקוח המוסדי דרך סוכני תיירות, מפיקים ומנהלות רווחה ומשאבי אנוש לבין התיירן.  העברת פידבקים מהלקוח המוסדי אל התיירן, כך מתבצע תהליך עיבוד ושיפור המוצר התיירותי לכדי מוצר שאי אפשר להתעלם ממנו.......

 

 

שלב ג'- יישום תוכנית השיווק הלכה למעשה.

על לפי סדרי עדיפויות שנגדיר בתוכנית השיווק ובגאנט העבודה החודשי.

 

שלך,

 

אלה פרסבורגר