נהריים בגשר- פיתוח שיווק ומיתוג אסטרטגי

סוף זה תמיד התחלה

 

מסכמת 3 שנות עבודה עם צוות ועם אתר שאני מצד אחד גאה בו מאד ומלאת שמחה על זכות גדולה לעבוד איתו ומצד שני פרידה תמיד מכילה גם עצב. אבל עצב טוב. על מעגל שנסגר כמו שצריך.

לפני כ- 3 שנים, כשרק פתחתי את  העסק, והייתי בשלב טלמרקטינג לתיאום פגישות מכירה, הגעתי אל נירית בגרון, מנהלת אתר -גשר הישנה או חווית נהריים בגשר. 

היה לי ברור- שהאתר צריך סיוע בנושא השיווק. 

לאחר מו"מ קצר התחלנו לעבוד ביחד.

ההתחלה הייתה כתיבת תוכנית שיווק, ההמשך יישום תוכנית השיווק וכיום לאחר 3 שנים אני מתרגשת מכך שכל מילה  (טוב...כמעט כל מילה) מתוכנית השיווק יושמה בפועל. 

 

זה מרגש וזה עוצמתי.

 

האתר "סבל מסכיזופרניה" 

פיצול אישיות

והיה זקוק למיתוג, חידוד ומיקוד מסרים ופיתוח שיווקי שכלל פיתוח מוצרים חדשים לשוק המוסדי ולשוק הפרטי.

 

את תהליך המיתוג האסטרטגי קיימנו עם השותף שלי בתחום- יגאל הרמן, מומחה למיתוג ומרצה ב"בצלאל" (עמו גם הובלתי את תהליך המיתוג ב"חוויות ניר דוד" לפני כעשור כמעט). 

 

בתהליך המיתוג, המסרים של האתר, צצו עלו וחודדו.

הסיפורים התאחדו למסר אחד וכיום כל שפת הדיבור של הצוות, של המוצרים שנמכרים לקבוצות וגם לקהל פרטי כוללים את המסר של המקום. 

 

מה המסר?  מסקרן.... אהה?

טוב קודם כל תוכלו להיכנס לאתר ולהתרשם  (בלינק ) אבל בקצרה- במקום (נהריים בגשר) פעלו, חיו והצליחו להגשים חלום וחזון אנשים שנראו בזמנו אולי "משוגעים" , אבל בזכות כמות לא מבוטלת של אומץ, עם מנה הגונה של התמדה, הצליחו להגשים את חלומם ולעשות את הבלתי יאמן!

"הזקן מנהריים" (היה רק כבן 40 כשקיבל את הכינוי....) הקים מפעל לייצור חשמל ממים. כן ממים. בנהריים.  

ואלפי (הערכה של כ- 3,000) חיילי צבאות אויב, נסוגו במלחמת העצמאות לנוכח האומץ, ההתמדה והנחישות של קבוצה קטנה של חברי קיבוץ גשר שהדפו אותם ומנעו את כניסתם אל לב ליבה של המדינה שנלחמה על קיומה במלחמת העצמאות.

את רוח הדברים סופגים המבקרים גם במיצג מרגש, גם בהדרכה סוחפת ובדרכים יצירתיות נוספות- כמו למשל- משחק "גשר מעל ומעבר" לקהל פרטי, פעילות "ישראלי זה הכי" לקבוצות ועוד.

 

לאחר תהליך המיתוג, אתר אינטרנט חדש עלה, עם צילומים מעודכנים, ברושור הופק, קופון הנחה לקבוצות ועוד פריטים פרסומיים תומכים.

 

מה קרה באתר?

האתר שינה כיוון, כלומר- שינה את מגמת מספר המבקרים. מכיוון של ירידה משנה לשנה...לכיוון של עלייה משנה לשנה.

וזה בדיוק הזמן לסיים את הליווי השיווקי לאתר המקסים הזה ולצוות המדהים שזכיתי לעבוד איתו. נירית בגרון, סיגל הר ציון ובר לסטר.

הצוות ממשיך לעבוד עם תוכנית מסודרת ל- 2016 , עם יעדים מדידים ועם מטלות שיווק ומכירות שאותן אני בטוחה שהוא יישם.

 

הנה כמה מילים של נירית בגרון מנהלת האתר, ככה בספונטניות....כחלק מפרידה וסיום הליווי.

 

 

 

 

את התהליך יצרתי עם שותפי דרך חשובים ויקרים- יגאל הרמן- מיתוג, רון שלף צילום, טוחן מדיה אתר. והכי חשוב צוות נהריים בגשר- נירית בגרון האמיצה, הנחושה והאלופה, סיגל הר ציון- שחיבור קוסמי מטורף מחבר בנינו, בר לסטר שעליה אמרתי בפגישת הסיכום- "...כל אתר צריך בר.....".

 

אוהבת אתכם מכל הלב,

תשוקה ויצירה מתוך מקום של אהבה

מביאה תמיד להצלחה.

זו אנרגיה שאי אפשר לעמוד בפניה.

אנרגיה חזקה שלא מאכזבת אף פעם! 

 

 

עשינו את זה!

אלה פרסבורגר