ניהול מערך שיווק יעיל לעסק תיירותי

ניהול מערך שיווק יעיל

 

אז יש לך עסק תיירותי, מרתק, מעניין,

אתה מקבל תגובות מדהימות מהמבקרים שמגיעים,

אנשים אוהבים את הסיפור שלך, את המקום, את התוכן והפעילות

 

אמהמה.....

כדי לקבל קבוצות באמצע שבוע וקהל פרטי בחגים ובסופי שבוע

וכדי לעבוד במאסות גדולות יש כמה צעדים נוספים שעליך לעשות.

 

אנסה בצורה קצרה וקלילה לענות על ה-שאלה

איך לנהל מערך שיווק יעיל בעסק תיירותי

 

אז ככה...

את המוצר התיירותי שלך

צריך לנהל עם מערך שיווק ומכירות

וזאת על מנת להצליח לקבל מספר הולך וגדל של לקוחות

גם מהשוק הפרטי וגם מהשוק המוסדי -קבוצות.

 

כדי להגיע לשוק הפרטי- בדוק את הצ'ק ליסט הבא

האם יש לך:

  • אתר אינטרנט ברור ומושך מותאם למובייל ובו המידע, המחירים, סרטונים. אתר דינאמי וחי.
  • פרסום באתרים /פורטלים שמציעים אטרקציות/מסעדות/צימרים /מלונות
  • הסכמים עם מועדוני לקוחות שמפנים קהל פרטי לאתר- כמו למשל....חבר/בהצדעה וכו'....
  • דף פייסבוק פעיל עם מספר אוהדים הולך וגדל וחשיפה גבוהה
  • ערוץ יוטיוב ובו סרטונים של קהל שנהנה במקום
  • משרד יחסי ציבור- שיעביר את הפעילויות המיוחדות שלך עם תמונות /סרטונים לעיתונאים ולמדיה הדיגיטלית והכתובה.

 

כדי להגיע לשוק הקבוצות באמצע שבוע- בדוק את הצ'ק ליסט הבא

האם יש לך:

  • דף מוצר שמציג את המקום והפעילות שלך בהתאמה לכל פלח שוק ובהתאם לצרכיו- כלומר- התאמה לגמלאים/לשוק החינוכי/לשוק ימי הכיף והגיבוש והתאמה לשוק היהודי מחו"ל ולשוק הנוצרי.
  • מקדם מכירות או איש שטח שלך שנפגש עם הגורמים שלהם יש קבוצות- סוכני תיירות.
  • יכולת להוציא הצעות מחיר לקבוצות תוך מקסימום 24 שעות ללקוח.
  • פרטים של אנשי קשר -סוכנים רלוונטים
  • יכולת לדוור מיילים לסוכנים
  • יכולת לדוור מיילים למנהלות משא"ב ורווחה

 

מערך השיווק והמכירות צריך לעבוד במקביל גם על השוק הפרטי וגם על שוק המוסדי.

יש סינרגיה בין 2 השווקים כלומר- קהל פרטי יכול, אם נהנה, להגיע עם קבוצת מקום העבודה /קבוצת חברים במידה והחוויה היתה WOW.

 

 

UP שיווק ופרסום תיירותי  עובדת עם תיירנים (עסקים תיירותייים|) על ניהול מערך שיווק ופרסום מקצועי.

אלה פרסבורגר MA במנהל עסקים התמחות בשיווק של אוניברסיטת בן גוריון, מנהלת שיווק ומכירות לשעבר בגופים תיירותיים מובילים כמו- חוויות ניר דוד ועוד. כיום- מלווה עסקים תיירותים בניהול מערך שיווק יעיל ונכון. 

 

העבודה נעשית בצורה ממוקדת ומקצועית

והגעה לתוצאות וליעדים שיוגדרו בתוכנית העבודה.

 

 

בהצלחה לכל העוסקים בשיווק בענף

ורק טוב,

 

אלה פרסבורגר

UP

שיווק ופרסום תיירותי