המלצות לתיירנים לסתו- חורף הישראלי

סתו- חורף ישראלי

 

זמן מצויין לביצוע של מספר פעולות בתחום שיווק ומכירות

 

הענף שלנו הוא ענף עונתי מאד, כמו הרבה מאד ענפים אחרים, כדי שלא נופתע כל שנה מכך שיש חורף...כדאי להיערך לחורף

מראש....משמע- להיות מוכן עם ההצעות המכירתיות שלנו לחורף.

 

 

ההמלצות שלי קצרות, ותכליתיות, אם יש לך תוספות, אשמח מאד לקבל!

 

המלצות לתיירנים לסתו -חורף ישראלי:

 

1. זמן ...קידום קמפיין חורף-

פעילות חורף היא פעילות שיכולה להתקיים גם במזג אויר גשום, יש בה אלמנטים של חום- מסג', פינוקים חמים, מקומות סגורים וכו'.....

 זה הזמן להפיץ את תוכנית החורף שלכם לשוק הרלוונטי- מוסדי / פרטי ולספר עליה לכווווולם.

איך נפיץ?

דיוור במיילים (אני מקווה מאד שיש לכם רשימת תפוצה ומערכת דיוור מיילים)  

באינטרנט,

בפגישות כמובן

ואם יש...אז גם ביח"צ תכנים רלוונטים לקהל פרטי בלבד.

 

 

2. זמן שידרוג- 

 זמן מצויין לכינוס הצוות, לסדנאות העשרה ושיפור מיומנויות.

את הסדנא: "שיווקי, שירותי ו....חייכני" העברתי למנהלי אתרי מורשת לאחרונה.

הסדנה הייתה מעולה! וזו ההמלצה שקיבלתי: 

 

אם גם אתם רוצים לשדרג את המיומנויות של -איך שירות מצויין יכול לתרום לגידול במכירות ובמספר ההזמנות.

הזמנת הסדנה אפשרית בחודש דצמבר במחיר מיוחד לסוף שנה !!!

 

3. זמן תכנון-

זמן מצויין להתכנס מחוץ לאתר התיירות שלך, לשבת כחצי יום מקסימום ולתכנן את היעדים (הכמותיים והאיכותיים)  לשנה הבאה.

כלומר- כתיבת תוכנית שנתית. 

אם יש לנו  יעד ברור, אם יודעים לאן מכוונים- יש סיכוי גבוה שאם נבצע פעולות על מנת להגיע ליעד הזה.....זה יקרה וונגיע לידי מימושו.

 

 

אם יש לכם טיפים נוספים

ואני בטוחה שיש...

אשמח לשיתוף שלכם,

 

כל טוב 

וחורף מוצלח

אלה פרסבורגר